.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه سپاه نینوای گلستان به مناسبت هفته بسیج

روابط عمومي و تبليغات سپاه نينوا استان گلستان، به مناسب هفته بسيج مستضعفين در بيانيه‌‌اي تاكيد كرد: همه بايد براي بارور كردن فرهنگ بسيج بكوشيم.

به گزارش روابط عمومي سپاه نينوا گلستان، در اين بيانيه آمده است: پنجم آذر كه روز تشكيل بسيج مستضعفين به دستور بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران است، روزي از ايام‌الله است و از روزهايي است كه در حافظه تاريخ حك شده و اين روز نقطه عطف مبارزه مستضعفان جهان براي مبارزه با استكبار جهاني است.

در ادامه اين بيانيه آمده است: بسيج يعني دانشگاهي كه در آن انسان‌هاي مسلمان انقلابي و پيرو خط ولايت الهي درس جهاد و شهادت و ايثار مي‌خوانند تا با عمل كردن به آن مقدمات حكومت اسلام ناب محمدي (ص) را در سراسر گيتي فراهم كنند و با ظهور حجت الهي امام عصر (عج) آن را به ايشان واگذار كنند.

در بخشي ديگر از اين بيانيه تاكيد شد: بسيجي كسي است كه براي ارزش‌هاي اسلام، اهميت قائل است و معتقد به خدا و خاضع و خاشع در مقابل پروردگار عالميان است و در دل، مشتاق صلاح است، مي‌خواهد صالح و پاك باشد و از رذائل اخلاقي دور بماند، مي‌خواهد روز به روز انس خود را با خدا بيشتر كند و بنده او باشد و بر طبق فرمان او زندگي كند و در واقع بسيجي اين راه را، راه سعادت مي‌داند.

روابط عمومي سپاه نينوا گلستان در بخش ديگري از اين بيانيه با اين عنوان كه بسيجي بلند همت است، نگاشته، خواسته‌هاي او بزرگ و در حد اعتلاي كشور است، خواسته او، نجات همه آحاد بشر و رفع فساد، فقر، تبعيض، بي‌عدالتي و سلطه دشمن است و او از اين كه زير پرچم آمريكا با ديگر قدرت‌هاي بيگانه زندگي كند و مانند حيوانات بچرد، بيزار است.

در اين بيانيه آمده است: براي او فرق مي‌كند و مهم است كه چه كسي بر كشور او فرمان براند، يك انسان فاسد و فاسق و فاجر و مزدور بيگانه، يا بندگان صالح خدا، او به اينكه در خانه و در محيط زندگي او حكومت‌الله مستقر باشد يا حكومت دشمنان الله، اهميت مي‌دهد لذا براي اين كار مي‌ايستد.

در ادامه اين بيانيه به سخن حضرت امام خميني (ره) مبني بر اين كه بسيج مصداق كامل ايثار، خلوص، فداكاري و عشق به ذات مقدس حق و اسلام است و همچنين تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران يقينا از بركات و الطاف جليله خداوند بود كه به ملت عزيز ايران و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد، اشاره و افزوده شده است: آري بسيج از بركات، نعمات و رحمت‌هاي الهي است كه با ابتكار و نوآوري رهبر كبير انقلاب از جانب خداوند تبارك و تعالي به ملت عزيز ايران، بلكه به تمامي مسلمانان جهان ارزاني شده است.

در پايان اين بيانيه نيز آمده است: بايد قدر آن را بدانيم و شكر نعمتش را به جاي آوريم، بايد ما و شما نيز براي بارور كردن فرهنگ بسيج بكوشيم و در راستاي ارزش‌ها و باورهاي بسيج تلاش و كوشش كنيم كه هفته بسيج متعلق به همه مسلمانان است، متعلق به همه دلسوختگان دين الهي است، پس همه بايد در راستاي اعتلاي آن بكوشيم و با گراميداشت هفته بسيج در جهت آن گام برداريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.